Helgen!

Jag sitter nu hos Alicia!
Jag kom hit i fredags, och vi hade det trevligt.
Igår  gick vi upp ca 06.20, iallafall jag, för att äta frukost och åka till centralen.
Därifrån tog vi tåget till Örebro! :)

Vi hade en trevlig tågresa, och när vi kom fram till Örebro, började vi leta efter bussen som skulle ta oss från Järntorget till Marieberg!
Men tyvärr så blev det lite kaos, haha,vi gick runt i hela Örebro, när vi upptäckte att vi hade gått förbi busshållplatsen. xDxD
Vi hittade rätt buss iallafall, och kom till köpcentrumet!
Jag gick in på Carlings, och köpte mig en väldigt fin tröja!

Efter ett tag gick vi till scenen, för där skulle Pernilla Whalgren komma och sjunga, även om hon inte är min favorit, så är hon duktig.
Tror hon gillade min kamera, för hon kolla in i kameran minst 10 ggr.:)
När Pernilla satt och signera kom Bam Bam och Malle, det var sjukt roligt att se er igen! <3

Efter att Pernilla var klar, var vi förväntningsfulla och spiidade, det var länge sen jag var så överspelad. xD
Vi stod och väntade, och så ser vi helt plötsligt att Jonathan kommer gående!
Det var inte så jätte mkt folk, det var lite synd.
Men tillslut började Jonathan sjunga, och det lät jätte bra!
Han sjöng tillochmed en låt som kommer på hans nya skiva i maj, helt underbar var den!
Efter det hade han en liten signering!
När han kom hade han en snygg rosa väska, och jag såg att det stack ut lite fjädrar, jag tänkte:
-Naaaaaw, har han tagit med "Disco-Bettan".
 Sen när han satt där. Jag bara:
-Har du "Disco-Bettan" med dig? Han sa;
- Jaaaaa, vill du att jag ska hämta den??
- hahah, såklart, sa jag!

Sen stog jag och Alicia och väntade lite, vi ville inte gå direkt, utan vi gick efter ett litet tag.
När det var min tur:

J: Tjenare ELIN!
E: Heeeej!
J: Hur är det med dig då?
E: Joo, det är bra, lite trött bara, hihi, vi har ju åkt från Gävle imorse!
J: Jaaa, det är ju helt fantastiskt.
J: Alltså, du kanske inte ska stå så nära mig, för jag är ju sjuk.
E; haha, det gör inget!
J: Är alla dessa till dig?
E: Jaaa, såklart!

Sen blev det kort och kram:
Efter kramen sa jag:
Shiiiiit, vad jag har saknat dig!
J: aaaaaaw, va gullig du är!

Sen när vi var klara på signeringen, så stod vi vid hans pappa, för Jonathan hade sagt till Bam Bam att vänta lite, för vi skulle få ngt!
När Jonathans pappa kom fram till oss igen hade han med sig affischer, jag bara:
-Jaha, taaack, blev helt chokad!
Sen när vi kolla på dom, var dom personligen signerade till oss 4! :D
Helt sjukt sött, du är bäst Jonathan!

Har haft en jätte bra helg.
Nu ska jag bara ladda inför imorgon!
Shiiit, jag vill verkligen klara detta nu!

Bilder kommer upp på bdb sen!

Puss.  Elin

aaaw, gillar denna bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0