Lunch!

Nu sitter jag vid den bärbara datorn.
Vaknade ca 09.00,det var ganska skönt att sätta på sig morgonrocken och göra lite te!
Detta lov har nog varit det bästa på länge!

Lovet började med teoriprovet i fredags, det kändes jätte bra, så jag var sjukt nervös när jag skulle trycka på "Avsluta" provet, jag tröck till slut, och det stod GODKÄNT med gröna bokstäver!
Gud va skönt det var! Fick 53 poäng, även om det inte är mycket, så tyckte jag att det var bra!
Det var ju godkänt!
Nu ska jag ladda om inför uppkörningen, så kanske jag har körkort inom en snar framtid!

I fredags kom även Alicia hit!
Vi åkte en sväng till Leksand, för att träffa Ejnar! haha, han är rolig han! Vi följde med han på Ica, för han skulle handla mat. Sen åkte vi hem till mig!

På lördagen åkte vi till Leksand igen, för att se på genrepet av Melodifestivalen, det är ju dumt att missa något sådant, när dom är här!
Vi hade sett på E.M.Ds blogg att dom skulle åka till arenan, den stora arenan Ejendals, ungefär vid 11.45, men dom kom för sent, som vanligt. Säg nån gång dessa killar är i tid.
Vi stog och väntade i ca 1 tim, sen ser vi en stor buss, och sen en liten buss, den var blå. Och jag tänkte: De måste vara E.M.D, och det var ju dom, så jag sprang som en galning, och Alicia som ramlade hela tiden, fick gå.
Systarna 3 och Josse var också där, eller dom kom samtidigt som E.M.D. Dom hade visst åkt efter E.M.D hela vägen från hotellet till Ejendals.
Iallafall, så kommer dom gåendes, och vi står där. Danny och Matte ser oss till slut, men Erik sticker in utan att märka oss.
Danny säger: - Kom alla mina små kycklingar!
Jag går och kramar Matte! Önskar han lycka till och massa annat!
Sen blir det kram med Danny!
Vi stog och snacka med dom i ca 5 min, sen fick dom lov att gå in, för dom skulle göra en intervju!
Efter det skulle vi gå och ställa oss i kön till insläppet, då kommer Ejnar gåendes! ;)
Det blir en snabb kram.
Vi går till insläppet, och står och fryser i ca 1/2 timme, sen blir det insläpp!
Vi sätter oss på våra platser! Ser ganska bra!! :)
Måste säga att alla låtarna var bra! Ingen var riktigt dålig!
hahahah, när E.M.D kommer upp skriker jag och Alicia så mkt att tanten bredvid mig håller för öronen! xD
Efter genrepet, går vi ut efter ett tag, men vi skulle ha gått ut direkt, för E.M.D skack direkt!
Men jag fick träffa ett annat bekant ansikte!
Danne Feat DanneDread!(Olas gamla dansare) Shhhooo, det var år och dar sedan jag träffade han sist!
Vi gick dit bakom, och jag ser Danne står och snackar med nån kvinna, haha, dom pratade klart.
Jag: Heeeeej! (med ett stort smile)
Danne: Nemen heeeej, det var länge sen!  (trodde inte han skulle komma ihåg mig)
en kram, och sen fick Alicia hälsa på han. xD

Sen stod vi och väntade i typ 2 tim på att E.M.D skulle komma, men dom kom aldrig, så vi åkte hem och kolla på delfinalen istället!!
Både jag och Alicia satt och röstade som galningar och det gav ju resultat!!!
GLOBEN HERE WE COME!!!!


På söndagen hade vi en riktigt lat dag, haha, satt vid datorn typ hela dagen, men det var skönt att inte göra något heller!

På måndagen åkte vi hem till Alicia i Gävle! haha, vi höll på att missa tåget till Gävle, precis när vi hade satt oss åkte tåget.xD När vi kom hem till henne tog vi det lungt! :P
I tisdags åkte vi ner på stan och hade det mysigt.
Whayne´s Coffee is the shit!
Vi var även på bio idag, jag, Alicia och Em. Vi såg Rachel Getting Married. Filmen var lite mysko, men bra. Kan förklara vad den handlar om i ett annat inlägg.

Nej, nu ska jag sluta skriva. Ingen orkar läsa annars!!

Puss.  Elin

Fryser!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Duktig du är som bloggar :)

Sjukt kul lov :D

<3

2009-02-26 @ 23:04:24
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Martina

det var roligt att träffas :)

får se när vi ses nästa gång ;)



kram

2009-03-08 @ 20:30:13
URL: http://beyondborders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0