Godmorgon!

Jag vaknade halv 8 idag, hade mycket att göra!
Så jag gick upp och gjorde frukost åt mig och mamma!

Jag skulle gå ner och tvätta. Och vi har en ny tvättmaskin, och det tar ju ett tag innan man lär sig hur den funkar.
Iallafall så la jag i all tvätt och satte igång den, och jag tänkte inte mer på det, utan gick upp för att göra klart frukosten.
När jag kom ner igen lyste en röd lampa på tvättmaskinen, detta pga av att jag inte hade satt på vattnet!
Så typiskt mig! xD

Idag vid ett åker jag till Gävle, eller iallafall härifrån, bussarna är väldigt knasiga här ute i skogen.
Min buss går kl 13.00 och tåget från Falun går 14.35, så jag måste vänta ca en halvtimme i Falun, men det gör inget! :)

Helgen kommer bli bäst! Jag och SötAlicia åker imorgon bitti till Örebro! :)
För att träffa Jonathan! 
Det kommer bli bäst!

Puss.  Elin


En bild från genrepet i lördags!
E.M.D på genrepet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0